Word nul-uren vrijwilliger

Na de Europese verkiezingen in 2009, de gemeenteraadsverkiezingen, de Tweede Kamerverkiezingen in 2010 en de Provinciale Statenverkiezingen in 2011 hebben we al drie mooie overwinningen op onze naam staan. Dit was echter nooit mogelijk geweest zonder de vele nul-uren vrijwilligers die ons hielpen tijdens de campagnes. Maar ook nu kunnen we je hulp goed gebruiken! Steun D66 en word nul-uren vrijwilliger.

Hieronder zie je wat er allemaal mogelijk is:

D66-handtekening

D66-banners

Hyves

Huisstijl

Overige

D66-handtekening

• Word lid van onze Facebook-groep om als eerste te horen wanneer er D66-nieuws is, zoals een nieuw filmpje.
  • Deel onze Facebookberichtjes door onder onze berichtjes op 'Delen' te klikken.
  • Geef op Facebook aan wanneer je naar onze evenementen gaat.
  • Plaats een D66 'speldje' in je Facebook afbeelding. Dit is een klein D66 logo die je via http://twibbon.com/d66 op je foto of afbeelding kan plakken.
  • Voeg een coverfoto toe aan je Facebook. Download een coverfoto naar keuze (1, 2) en stel deze in op je Facebookaccount.

• Volg D66 op Twitter om als eerste te horen wanneer er D66-nieuws is.
  • Plaats een D66 'speldje' in je Twitter afbeelding. Dit is een klein D66 logo die je via http://twibbon.com/d66 op je foto of afbeelding kan plakken.
  • Via Twitter laten onze kandidaten het D66-geluid horen. Door hen te retweeten help je hen hun boodschap te verspreiden. Bekijk de kandidatenpagina's voor de twitteraccounts van de kandidaten: https://twitter.com/#!/D66/d66lijst

Hyves

Huisstijl

• In het huisstijlhandboek lees je hoe de nieuwe D66-huisstijl binnen je afdeling toegepast kan worden. Je vindt hier informatie over o.a. het maken van gepersonaliseerde flyers, de fotohuisstijl en de nieuwe websites. Het bestand is 12 MB groot, downloaden kan dus enkele minuten duren.

Hieronder vind je verschillende D66 logoformaten. In het huisstijlhandboek vind je meer informatie over het gebruik van de logo's.

• CMYK ( voor drukwerk)
  • PMS (voor drukwerk)
  • RGB (voor presentaties op scherm en internet)

Overige

• Plaats het Steun D66!-blok op je website. Klik hier voor de instructies.
  • Download hier  de logoposter, print deze uit op A3 formaat en hang 'm voor je raam.
  • Plaats de D66 news widget op je Hyves, Facebook of eigen site. Klik hier op 'Copy me'.
  • Download hier achtergrondjes voor je mobiele telefoon. De afbeeldingen worden in verschillende formaten aangeboden, onder andere geschikt voor iPhones, HTC's en BlackBerry's.