Doe mee als vrijwilliger!

Wil jij graag actief bijdragen aan D66? Doe dan mee als vrijwilliger!

Bij D66 zijn er vele manieren om actief te worden.  Je kunt als vrijwilliger meedoen op zowel landelijk als lokaal niveau. Zowel mensen die willen meedenken als personen die liever de handen uit de mouwen willen uitsteken;  D66 kan jouw hulp als vrijwilliger goed gebruiken!

Mocht je ervoor kiezen om lokaal mee te doen, dan kun je het beste contact opnemen met jouw lokale afdeling. Contactgegevens hiervoor kun je vinden op de website van de afdeling.

Indien je graag op landelijk niveau actief wilt zijn als vrijwilliger dan is dit ook mogelijk. Zo zijn er mogelijkheden om mee te helpen met campagne voeren, maar je kunt ook inhoudelijk meedenken door je aan te sluiten bij thema-afdelingen.

Hieronder tref je een groot aantal landelijke vrijwilligersfuncties. Maak een selectie en klik op de button 'toon functies'. Selecteer vervolgens de functie die jij interessant vindt en klik op de button 'verder'. Mocht je vragen hebben over actief worden bij D66, neem dan contact op met Elbert Jan Smeulers, e.smeulers@d66.nl of 070 3566 066.

Europa gaat een stralende toekomst tegemoet!
ALDE