Homepage

Ja, ik steun D66!

Naast uw ideeŽn en inzet vragen wij u ook om bij te dragen aan de versterking van onze financiŽle slagkracht. Word lid! Word donateur! Help ons met een financiŽle bijdrage.

D66 heeft uw steun nodig: zonder leden en vrienden kan D66 niet bestaan.

Wij willen onze idealen realiseren. Iedere bijdrage telt: meer geld, meer leden, meer kiezers = meer mogelijkheden. Om goede campagnes te kunnen voeren, om talentvolle mensen op te leiden en om onze ambities te verwezenlijken is de komende tijd veel geld nodig voor campagnes, opleidingen en verdieping van ons gedachtegoed. Help ons een sterke partij te blijven in het progressieve midden!

Bij periodieke schenkingen via een notariŽle akte heeft u optimaal belastingvoordeel als u D66 of de Mr. Hans van Mierlo Stichting meer jaren achtereen steunt. Indien u voor minimaal vijf jaar een vaste bijdrage toezegt, is die volledig aftrekbaar, ook als uw bijdrage minder dan 1% van uw inkomen is. Bij een jaarlijkse schenking van €185 of meer neemt D66 de notariskosten voor haar rekening.

Steun D66 nu direct door:

RSS D66 nieuwsmail deze pagina naar een vriendprint pagina

online netwerken